شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

عالیت‌های اصلی در زمینه تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی، بازی‌های کامپیوتری، شرکت سونی اریکسون و شارژ مستقیم ایرانسل شرکت بازرگانی سونی است
گزارش ها شارژ مستقیم ایرانسل حاکی است که سونی فعلا برنامه ای برائ تولید گوشی های ویندوز فون ندارد و تمرکز آن بیشتر روی ساخت گوشی های مبتنی بر آندروید است.
گزارش‌ها حاکی است، مدیر سونی در ایرند و انگلیس از بخش مرکز شارژ مستقیم ایرانسل موبایل این شرکت درخواست کرده‌اند تا با مایکروسافت برای ساخت گوشی های ویندوزی همکاری کند.
این خبر در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- شرکت سونی در حال شارژ مستقیم ایرانسل طراحی و آماده سازی گوشی هوشمندی است که قدرت رقابت با آی‌فون ۵ و گلکسی اس ۳ سامسونگ را داشته باشد.
بر اساس اطلاعاتی که درباره گوشی تازه سونی انتشار یافته با نام ‘Yuga’ معرفی خواهد شد و از صفحه نمایش پنج اینچی بەره شارژ مستقیم ایرانسل می برد و قادر است تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل نمایش دهد.
گفته می گردد شارژ مستقیم ایرانسل این دستگاه مبتنی بر پردازنده چهار هسته ای است و از دوربین ۱۳ پیکسلی بەره می برد.
اخباری مبنی بر اینکه سونی همانند سامسونگ، HTC و نوکیا قصد دارد گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون ۸ تولید کند، شارژ مستقیم ایرانسل منتشر شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی سونی بدنبال مشکلات تولید در تبلت های Xperia اعلام کرد که فروش تبلت های آندروید خود را فعلا متوقف کرده است. سونی به این نتیجه رسید که ویژگی متفاوت در برابر تراوش که باید تبلت را در برابر مقادیر کمی از آب محافظت نماید از کارایی لازم شارژ مستقیم ایرانسل برخوردار نیست و آن طور که انتظار میرفت موثر نمی باشد.
اطلاعات بیشتر درباره قیمت و وقت عرضه این دوربین منتشر نشده اما انتظار شارژ مستقیم ایرانسل می رود در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون iبه شکل رسمی معرفی شود.
دوربین تازه سونی Yuga نام دارد و شارژ مستقیم ایرانسل در رده پرقدرت ترین دوربین های دنیا قرار دارد.
مدتی است که شایعات زیادی در مورد گوشی های جدید سونی شنیده می شود و این شایعات کم کم دارند صحت می یابند. خب در این مطلب می خواهیم در مورد گوشی Xperia شارژ مستقیم ایرانسل ZR صحبت کنیم که شایعات زیادی در مورد ان در اینرتنت موجود می باشد. این گوشی مهمترین مشخصه اش دووام ان در مقابل اب می باشد. خبر ها حاکی از ان است که این گوشی تا ۱٫۵ متر زیر آب نیز می تواند کار کند و فشار آب نمی تواند بر ان غلبه کند.
مدیر بازاریابی و فروش بخش ارتباطات همراه سونی در یک نشست خبری اعلام کرده که این شرکت ژاپنی قصد دارد در جریان برگزاری نمایشگاه CES لاس وگاس یا کنگره جهانی موبایل بارسلون از تازهترین گوشی خود برائ رقابت با آی‌فون اپل و شارژ مستقیم ایرانسل گلکسی اس ۳ سامسونگ رونمایی کند.
این گوشی صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی دارد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد. پردازنده ان نیز چهار هسته خواهد بود و دو گیگابایت رم خواهد داشت. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 320 خواهد بود. گویا صفحه نمایش این گوشی Full HD نخواهد بود که این یک نکته ی منفی می باشد. این گوشی در واقع یک مدل ارزان تر و با دوام تر Xperia Z می باشد که می توان فروش خوبی را بدست اورد. اندروید ۴٫۲ بر روی این گوشی نصب خواهد شد و با پردازنده ی قدرتمند خود می تواند گوشی خوبی باشد و تنها ضعف ان از نظر صفحه نمایش می شارژ مستقیم ایرانسل باشد.
با این حال به تازگی اخباری مبنی بر اینکه سونی با مایکروسافت وارد مذاکره شده تا گوشی‌های هوشمند ویندوز شارژ مستقیم ایرانسل فون را در کنار گوشی‌ها آندرویدی تولید کند، منتشر شده است.
این کمپانی طی بیانیه ای اعلام کرد که سایر ویژگی های این تبلت بخوبی کار می کند و کاربران به راحتی می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.سونی برنامه ای را ارائه داده است که درصورت نیاز دستگاه های دارای مشکل را بررسی و جایگزین می کند. انتظار می ورد رفع کامل این شارژ مستقیم ایرانسل مشکل تا پایان ماه طول بکشد. کاربران تبلت سونی برای دریافت به روزرسانی باید در قسمت مربوطه در سایت کمپانی ثبت نام کنند.
با این حال هنوز مشخص نیست که سونی قصد دارد گوشی‌های هوشمند مبتنی بر شارژ مستقیم ایرانسل ویندوز فون را از سری Xperia تولید کند یا برنامه دیگری دارد.
سونی (Sony Corporation) یک شرکت شارژ مستقیم ایرانسل چند ملیتی است که مرکز آن در توکیو ژاپن است. سونی یکی از تولید نمایندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است.
سونی با تمرکز بر روی ساخت گوشی‌های آندرویدی توانسته محبوبیت زیادی کسب شارژ مستقیم ایرانسل کند و تعداد گوشی‌های هوشمندش را به رقم قابل توجهی برساند.
این دوربین همچنین iبه سیستم عامل آندروید شارژ مستقیم ایرانسل مجهز شده و از نسخه ۴٫۱٫۱ Jelly Bean برخوردار است.
ساخت گوشی‌های ویندوزی از شارژ مستقیم ایرانسل سوی سونی – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
مایکروسافت یکی از شرکای سونی به شمار می‌رود که با این شرکت در ساخت لپ‌تاپ‌های VAIO همکاری می‌کند. با این حال سونی می‌گوید: آندروید انتخاب نخست ماست اما بر روی ساخت دستگاه‌های دیگر شارژ مستقیم ایرانسل و همکاری با سایر شرکت‌ها هم برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری می‌کنیم.
سونی بە دنبال رقابت با اپل و سامسونگ – شارژ مستقیم ایرانسل جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
شارژ مستقیم ایرانسل سونی فروش تبلت های آندروید را به حالت تعلیق درآورد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ در پرتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com از منبع ذکر شده در شارژ مستقیم ایرانسل انتهای خبر، بازنشر گردیده استموبنا- شرکت سونی از دوربین قدرتمندی رونمایی نموده که هوشمند است و iبه لنز ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است.
پردازنده این دوربین چهار هسته ای Krait است و از حسگر شارژ مستقیم ایرانسل ۱۳ مگاپیکسلی Exmor RS iبهره می برد.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: